poniedziałek, 8 czerwca 2015

Domek ogrodowy Oliwki


Będąc małą dziewczynką marzyłam o domku na drzewie… 
Na marzeniach poprzestałam,  bo z góry wiedziałam , że nie mogę go mieć, bo czasy nie te…, bo fundusze nie takie…

Czas uciekał i lat trochę przybyło…

Dzisiaj jestem żoną i mamą i jak to śpiewa Majka Jeżowska  ,,Marzenia się spełniają”, w co nigdy nie wątpiłam…

Wszystko  zaczęło się od nalegań Oliwki na mini plac zabaw w ogrodzie ze ścianką wspinaczkową, zjeżdżalnią, huśtawką… 
Początkowo  nie było miejsca , gdzie go postawić. W końcu trochę wygospodarowaliśmy trawnika w ogrodzie i zabawki się znalazły.

Wtedy właśnie nadarzyła się okazja, żeby do tego projektu dołożyć domek.

I tak powstał wymarzony domek nie na drzewie, ale na drewnianych belkach.

Wysoki z tarasem, balkonem, oknami…po prostu cudny!
Domek ciągle jest urządzany i z dnia na dzień staje się piękniejszy.

Oliwka jest zachwycona. Ciągle w nim przesiaduje, bawi się i odpoczywa.
Nie ukrywam, że ja także ;-)


Popatrzcie i oceńcie sami ;-) 








I nie które miejsca z naszego ogrodu  :-)








Może i Wasze pociechy mają podobny domek?

                                                      Chętnie obejrzymy ;-)

5 komentarzy:

  1. Domek zachwycający! i jego wnętrza również :)
    u nas także małe M w ogrodzie - kiedyś na niebiesko, teraz na czerwono :)
    jestem pewna, że Wasz przyniesie wiele radości, jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! To ja wpadnę na herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń